Zondag 28 juli; we ontmoeten Toon

31 juli 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

9:00 weer heerlijk ontbijtbuffet aan t strand.

Om 10:30u gaan we op zoek naar de VIP standbedjes ( ook al door toon geregeld). Die eigenlijk al vanaf dag 1 voor ons klaar stonden blijkbaar. Wel een beetje “ over de top” maar genieten.

De mannen kijken nog Formule 1 aan de bar buiten

Toon en familie ontmoet; hij is een hele gewone en aardige man. Zn (2e) vrouw beetje decadent kwa Botox en kleding met  twee kleine kids maar gewoon een lekker Eindhovens accent en absoluut niet uit de hoogte.

Hij kent hier iedereen en regelt alles. Komt 11 keer per jaar in Curaçao 😃

Ondertussen van 15:00 tot 16:00 Moijto happy hour waar Emma en ik geen nee tegen zeggen 🍸👍🏼

16:30 verbrand terug naar ons hotel. Lekker douchen en insmeren met aftersun.

Om 19:00 is toon er weer met zn auto die we de rest van de week mogen lenen. We drinken een wijntje met hen en “mister vd Valk himself” Terence. Top!

19:30 schuiven we aan bij de steakavond. Mathijs geeft uitleg over de diverse stukken rauw vlees. (Familie Raayman stond langs ons!)

Heerlijk vlees wat door de grillmaster buiten op de BBQ wordt klaar gemaakt. Smullen !!

Om 21:00 nemen we afscheid van Toon, Christel, Jetje en toontje. Wat een top mensen !!

Ze vertrekken morgen door naar Miami.

22:00 terug naar de kamer omdat de kinderen moe zijn.

Martijn en ik drinken nog een biertje en wijn op t terras. De vogels fluiten hier in t donker (vind ik erg speciaal; de rest niet 😂) De kinderen doen effe ieder hun eigen ding.

Het was weer een heerlijke dag!

Nu we de auto hebben morgen een keer verder kijken dan alleen t strand.