Vrijdag 2 augustus; boottocht

2 augustus 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Vandaag is Martijn jarig! (alweer 49). Hij begint zijn dag met de felicitaties te beantwoorden op zijn telefoon. Door het tijdsverschil had ie vanochtend al veel appjes binnen 👍🏼

We vieren zijn verjaardag dit jaar op de boot.🍉🍍🍻🚤

Om 10:00 vertrekken we met de boot van Toon samen met Reugien (kapitein) en zn zoontje Naga.

Het was een super dag!

Vliegende vissen langs onze boot.

Snorkelen in de Blauwe kamer. (Deze keer de onderwatercamera niet vergeten, maar kan de foto’s hier niet opzetten) 🐠🐟

Zwemmen in de zee, springen van een rots en aan een boei achter de boot (dat viel tegen)

Helaas geen dolfijnen kunnen spotten.

Amstel bright aan boord Cola, water, chips en vers fruit!

Samen met de kaptein en zn zoontje genieten we!! We varen helemaal tot t Westpunt. Veel dure huizen aan de ruwe kust en mooie strandjes gezien.

Tegen 17:00 weer terug bij Cabana Beach

Snel eten en douchen om om 19:00 weer klaar te zijn voor de show van Jørgen Raymann.

De show was wel oké, maar  niet zo mijn “ding”. Martijn en Nina vonden het wel grappig. Joris verveelde zich een beetje en Emma lag bijna te slapen na de boottocht van vandaag. 😂

De meiden gingen na de voorstelling meteen terug naar de kamer. Joris ging voetballen en Martijn en ik sloten onze laatste avond samen af in de bar. Gezellig nabuurten met een drankje en Reugien over de topdag op zee!

Morgenmiddag om 16:30u vliegen we weer terug naar Nederland (helaas)