Zaterdag 3 augustus, weer naar huis

4 augustus 2019 - Middelbeers, Nederland

Half 9 loopt de wekker weer af. Ons laatste ontbijt aan t strand. 🌴🌞🌊 Blauwe lucht met af en toe een wolkje. Ik zal de wuivende palmbomen nog gaan missen.  De leguanen niet die langs de tafeltjes lopen. ( ik moet er nog steeds niks van hebben)🦎

Emma gaat nog effe op “ ons strandbedje” liggen met Martijn in de schaduw en genieten nog even van de luxe en t uitzicht.  Joris, Nina en ik gaan nog effe naar t zwembad bij de huisjes om met een balletje te gooien. Half 1 douchen bij de receptie en om 13:00 taxi naar  het vliegveld.

We hebben ruim half uur vertraging (17:15 plaatselijke tijd) vliegen we weg van Curaçao.

De vlucht verloopt verder prima met film kijken, spelletje doen, eten, drinken en een beetje slapen.

7;45 geland op Schiphol (4 augustus)

8:30 bij de band om te wachten op de koffers ( dat duurt wel effe). Daarna tevreden en moe terug naar  Middelbeers

De vakantie zit er helaas weer op.

We hebben genoten !

(“ Meisjes van Verkade”: toch leuk een reislogger bijhouden en dat allemaal op mijn  telefoon)