Zaterdag 27 juli; weer een relax dag

31 juli 2019

Na t ontbijt ga ik met de meiden voor een (gratis) nek en schouder massage “van t huis” op t strand. T duurde even voordat ze Nina konden overtuigen; vreemde handen aan haar lijf is spannend. Gelukkig sprak 1 dame Nederlands en daarbij kroop ze op de stoel. Ondertussen kon Martijn weer Tour de france kijken! 🚴🏻‍♂️

En daarna weer op naar t strand.

Nina en Emma zijn gisteren  goed verbrand dus die bleven goed in de achaduw.

Joris wil graag een voetbalshirt van Curaçao (maakt hem niet uit dat ie nep is) maar op de boulevard bij t strand hebben ze alleen herenmaten (daar verzuipt ie nog in) Ik vind op Maps.me een  Market place boulevard en besluiten er samen naar toe te lopen

1 km in brandende zon, huisjes met rommelige tuinen en stink auto’ s

Bleek het een supermarkt te zijn 😕

Geen shirt wel water, drinken en chips. We hopen in Willemstad er nog een keer 1 te vinden.

Lekker sandwich gegeten en weer naar t strand.

Elke dag gratis gebruik van de ligbedden wat een luxe.

Joris gaat lekker voetballen en gauw doet er al iemand mee.

Regelmatig samen met Emma aan de cocktail. Heel decadent 😊, maar wel lekker 🍹

Even douchen in t hotel, tv kijken en 19;30 naar Mood Beach om te eten

Wat hebben we t toch goed!