Donderdag 25 juli; Vertrek naar Curaçao

31 juli 2019 - Willemstad, Curaçao

Hallo allemaal,

beter laat dan nooit. Ons reisverslag

6:45u vertrekken we naar Schiphol; geen file. 10;10 boarden we precies op tijd. We hebben geen last gehad van de problemen van de vorige dag. Voor ons de eerste keer een lange vlucht. Prima verlopen. T eten was “te doen” ze kwamen regelmatig rond met vanalles; goed geregeld bij KLM. Jammer dat je tijdens de vlucht niet buiten kan kijken: te felle zon.

14:00u locale tijd landen we in Curaçao en ja hoor de band voor de koffers door Verautomation zie ik meteen. Er staat een chauffeur voor ons klaar (geregeld door Toon) en brengt ons naar Kontiki Beach Resort. Heel mooi!!

We worden vriendelijk ontvangen door Angelo met een nat handdoekje voor de warmte en een frisse kokosnoot. Dat water is erg lekker! Met tuctuc worden we naar onze kamers gebracht. Se huisjes/ kamers zijn erg ruim en koel door de airco. effe douchen en daarna naar t stand. Daar staat ons welkomstdrankje klaar. Blue Curaçao voor Martijn, Emma en ik. Pinacolada (zonder alcohol) voor Joris en Nina. Allen geserveerd in een halve kokosnoot.

Heerlijk  buiten gegeten en om 22:00 gaan we moe en tevreden naar bed.